Zkuste podčlánkovou inzerciZkuste podčlánkovou inzerci

Na veletrhu CES japonská automobilka Honda představila nejen dvojici elektrických konceptů, ale oprášila také staronové logo. Typické „háčko“ samozřejmě zůstává, nově ale bude bez tradičního orámování a pyšnit se s ním budou pouze elektrické vozy.

Honda přidala nové logo. Je podobné tomu z 60. let

Léta letoucí se vozy značky Honda pyšnily typickým logem v podobě písmene H v zaobleném čtyřúhelníku. Na veletrhu CES ale automobilka představila staronové logo, které je nápadně podobné tomu, jež Honda používala v 60. letech minulého století. Oprášila tak původní design a s pomocí znaku odliší elektrické automobily.

Automobilka ukázala světu dva nové koncepty elektromobilů

Elektromobily jsou vyhlídkou blízké budoucnosti. Honda na to zareagovala představením hned dvou konceptů spadajících do kategorie Saloon čili sedan/limuzína a Space-Hub neboli automobil pro rodiny s dětmi nabízející více prostoru. Oba vozy patří do nové modelové řady Honda 0 a automobilka je světu představila na veletrhu CES konajícím se v Las Vegas.

Inovované logo, které Honda představila společně s dvojicí elektrovozů, bude v předních maskách daleko dominantnější nežli doposud. Honda se tak nejen snaží odlišit novou řadu vozů, ale zároveň upozorňuje i na zásadní změnu, kterou automobilka prochází.


Kup si reklamu pod tímto článkem jen za 95.59Kč
Zobrazit formulář pro nákup